Balaguer fomenta el consum de fruita i verdura amb el taller 'Jo també menjo fruita' del ProgramaThao- Salut Infantil.

Per Ràdio Balaguer
948 visites
Bfa77D8C50F3A9154196D85D093Ddf15Thaoangel

'Jo també menjo fruita' és el nom del taller que dóna el tret de sortida al Programa Thao- Salut Infantil, impulsat per l'Ajuntament en col·laboració amb els centres escolars i l'Àrea Bàsica de Salut de Balaguer. D'aquesta manera han començat les activitats dirigides a fomentar el consum de fruita i verdures i l'activitat física entre els escolars de la ciutat per tal de millorar la seva salut i prevenir l'aparició de malalties vinculades a l'excés de pes. 

Tot explicant un conte, el monitor ensenya els nens a apreciar la fruita com un aliment divertit, gustós i saludable i, de passada, intenta que es converteixin en prescriptors del seu consum, de manera que engresquin a les seves famílies a introduir-la en la seva dieta. Durant el taller, els nens i nenes creen un imant de nevera en forma de maduixa perquè se l'enduguin a casa. 

És un taller pensat pels alumnes de P-5, que es farà a tots els centres escolars de la ciutat i que compta amb la col·laboració de la Federació Catalana d'Entitats contra el Càncer (FECEC). Aquesta setmana s'ha fet als col·legis Àngel Guimerà i Gaspar de Portolà. 

Així mateix, en el marc del programa Thao, es faran activitats durant tot l'any, que s'aniran adaptant en funció de l'edat dels infants. La previsió és arribar a 1.800 escolars. 

El programa Thao- Salut Infantil promou un estil de vida saludable entre els nens i les nenes i les seves famílies, sempre promovent una alimentació equilibrada i activitat física amb una actitud amena i positiva. 

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar