Balaguer obre als usuaris el nou parc infantil de la plaça Joaquima de Vedruna, on l'ajuntament ha fet una reforma integral de tot l'espai.

Per Ràdio Balaguer
1026 visites
Ad3036Cf89C2B0268C205Ab3041993C5Plaavedruna
Balaguer va obrir ahir als usuaris el nou parc infantil de la plaça Joaquima de Vedruna, on l'ajuntament ha fet una reforma integral de tot l'espai. S'ha renovat tot el paviment, 
els bancs, els arbres i el cautxú. Pel que fa als diferents jocs i gronxadors que hi havia anteriorment s'han tornat a instal•lar després que hagin estat restaurats i se n'ha instal.lat un de nou tenint en compte que la nova distribució de la plaça ha possibilitat que hi hagi més espai. 
 
Ho detalla tot seguit l'alcalde de Balaguer, Jordi Ignasi Vidal.
 
Àudio.....
 
D'altra banda, Vidal ha assenyalat que ja estan treballant en els projectes de reformes d'altres parcs per incloure aquestes obres en el pressupost d'enguany si continuen governant després de les eleccions d'aquest diumenge.
 
Àudio..... 
 
Els treballs de la plaça Joaquima de Vedruna, després de la reforma integral que s'hi ha fet i l'adquisició d'aquest nou parc, hauran costat uns 70.00 euros. 
 
Àudios a ràdio a la carta, informatius
 

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar