Balaguer organitza aquest divendres un tardeig amb motiu del Dia per l'alliberament LGBTI , que es commemora el 28 de juny

Per Ràdio Balaguer
522 visites

Aquest divendres dia 13 de juny se celebra un tardeig en motiu del Dia per l'alliberament lesbià, gai, transsexual, bisexual, intersexual i queer, que es commemora el dia 28 de juny. Els actes a Balaguer es realitzen sota l'organització de la Paeria de Balaguer i el Consell Comarcal de la Noguera, i es duran a terme a la plaça del Morter.

El tardeig començarà a dos quarts de nou amb una performance i animació a càrrec de Platanito Bello, artista drag-queen. I seguidament a partir de tres quarts de deu Entreteles oferirà un espectacle de teles acrobàtiques. Durant tot l'acte hi haurà servei de bar, tallers, a més d'un punt d'informació de Colors de Ponent.

Amb la celebració d'aquest acte, des de l'Àrea d'Igualtat de la Paeria de Balaguer i l'Àrea d'Igualtat i feminismes del Consell Comarcal de la Noguera es pretén posar en valor la diversitat, però sobretot promoure la no discriminació per motius d'orientació sexual i afectiva o d'identitat de gènere de qualsevol persona.

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar