Balaguer prepara el Raid del Segre per al diumenge 29 de setembre. Els equips participants hi trobaran 3 modalitats i inclourà les disciplines de Trekking, BTT, caiac, escalada, orientació urbana i tir amb arc.

Per Ràdio Balaguer
663 visites
3C4723C5035F8A5Fe689B85362085249Raiddelsegre
El Raid del Segre comptarà amb 3 modalitats, la Èlit, la Aventura i la Open.
 
La modalitat reina serà la Èlit, que comptarà amb Trekking, BTT, caiac, escalada, orientació urbana i tir amb arc. Les mateixes disciplines seran les que trobaran els esportistes de la modalitat Aventura, tot i que el recorregut de trekking no serà tant exigent. 
 
Finalment s'ofereix una categoria anomenada Open o iniciació, en que el recorregut de trekking encara serà menys exigent i tampoc inclourà escalada. 
Les diferents proves es regiran pel reglament de Raids d'Esports de Muntanya de la FEEC. 
 
Els equips participants sortiran i acabaran en totes tres modalitats del pavelló Molí de l'Esquerrà de Balaguer des de les 6 del matí i amb 1 hora de diferència per a cada modalitat. 
 
La verificació d'inscripcions i brífing es faran al mateix pavelló el dissabte a les 8 del vespre. Els equips participants rebran els mapes amb els recorreguts ½ hora abans de l'inici de la prova. La jornada acabarà el mateix diumenge al migdia amb un dinar al pavelló. 
 
El Raid del Segre va neixer després que el Centre de Promoció d'Activitats de Muntanya, organitzes l'any 2001 el Raid Noguera, el qual es va convertir el 2003 en el 1r Campionat de Catalunya de Raids i en el 2004 creant la Copa Catalana de Raids. El 2005 va ser l'últim Raid Noguera.
 
L'any 2017 es va recollir el testimoni d'aquelles proves recuperant el Raid del Segre i organitzant el 2018 el Campionat d'Europa de Raids d'Esports de Muntanya, que va ser tot un repte i un èxit. 
 

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar