Buhos publica 'Sempre dempeus', el seu setè àlbum d'estudi. La banda presentarà el nou disc a Salt, Barcelona, Madrid i València aquesta primavera
El disc comença amb 'Sempre dempeus', la cançó que dona títol a l'àlbum, i que remet als Buhos més reivindicatius. Amb un estil electrònic i festiu encomana el sentiment col·lectiu de pertinença a la terra catalana que han defensat des dels seus inicis. A continuació, i en la mateixa línia, 'Foc' ret homenatge a les colles centenàries que organitzen correfocs.
El primer avançament va ser 'Actitud', una cançó que beu directament de l'essència dels grans hits del grup i que compta amb la col·laboració de Fraktal i Albert Neve, animant a encarar les etapes negatives amb optimisme. La següent col·laboració arriba amb 'Today is the day', on la influencer sitgetana Mar Lucas canta per primera vegada en català, per descriure l'emoció i la felicitat que sent una parella quan sap que tornarà a estar junta.
'Hem vingut a jugar', 'Fins al final' o 'Diumenges' són altres cançons que formen part del treball, que tanca amb els temes 'Amb tu' – amb la col·laboració dels dos fills del cantant Guillem Solé-, i 'Milers d'espurnes', amb la participació de Las Migas.