Butsènit d'Urgell acollirà el 25 de maig la primera Fira de la Cervesa Artesana Catalana de Lleida. El certamen aplegarà una desena d'expositors i oferirà diverses activitats com ara tastos i demostracions.
La localitat de Butsènit d'Urgell (Noguera) acollirà el dissabte 25 de maig la primera Fira de la Cervesa Artesana Catalana, un certamen pioner a la demarcació de Lleida i que busca donar a conèixer, a més de la població, els productes artesanals de qualitat i de proximitat així com oferir una combinació entre gastronomia, artesania i promoció econòmica.
La fira aplegarà una desena d'expositors de cervesa artesana vinguts d'arreu de Catalunya a més de xerrades, demostracions gastronòmiques, presentacions, degustacions i tasts guiats de cervesa i finalitzarà al vespre amb el concert d'un grup de versions. L'organització espera rebre l'assistència de més d'un miler de persones, especialment aficionats a aquesta beguda.
El certamen està organitzat per l'Ajuntament de Montgai juntament amb el bar Lo Disbarat de la localitat i amb la col·laboració de La Vella Caravana i Comercial Gràfic.