Centenars de persones s'han concentrant aquest divendres a la plaça del Mercadal de Balaguer, en protesta pels darrers empresonaments.
Unes 300 persones s´han concentrat aquest vespre, en resposta a la crida del cdrcatalunya, l' ACM, AMI, Òmnium i ANC, de concentrar-se davant del ajuntaments capital de comarca i tot Catalunya, per reclamar la llibertat dels presos i per protestar pels darrers empresonaments de Jordi Turull, Josep Rull, Raül Romeva, Carme Forcadell i Dolors Bassa.
La protesta estava convocada inicialment a les capitals catalanes, a Lleida han estat unes 3.000 persones les que s'han concentrat davant la subdelegació del govern espanyol per protestar enèrgicament contra el que consideren una "persecució judicial" de l'independentisme. Ha estat una concentració convocada inicialment per l'Assemblea Nacional Catalana (ANC) amb el lema 'Sí a la República i al Govern legítim' i també s'hi ha sumat Òmnium i els Comitès de Defensa de la República (CDR) de Lleida.