Cérvoles Celler guanya el premi a Millor Vi Català i Castell del Remei suma tres guardons a la 14a edició dels Premis Vinari 2026

Per Ràdio Balaguer
93 visites

Els cellers Cérvoles Celler i Castell del Remei han obtingut diversos reconeixements a la 14a edició dels Premis Vinari dels Vins Catalans 2026, amb el Tros del Tossal 2023 distingit com a Millor Vi Català. Els dos cellers, dirigits per l’enòleg Tomàs Cusiné i el seu equip, han sumat diversos guardons en un certamen que ha avaluat més de 900 vins mitjançant tastos a cegues d’un jurat format per una cinquantena d’experts i sommeliers.

El Tros del Tossal 2023, un vi monovarietal de syrah de Cérvoles Celler, ha rebut el màxim reconeixement del concurs i també ha estat distingit com a Millor Vi Negre de Criança. No és la primera vegada que el celler aconsegueix el premi a Millor Vi Català, ja que l’ha rebut en dues ocasions. D’altra banda, la Garnatxa de Cérvoles 2025 ha obtingut una medalla de plata en la categoria de vi negre jove.

Pel que fa a Castell del Remei, el vi Alts del Castell Garnatxa 2025, el primer monovarietal d’aquest celler elaborat amb aquesta varietat, ha estat reconegut com a Millor Vi Negre Jove dels Premis Vinari 2026.

Els reconeixements per al celler de la Noguera es completen amb dues medalles d’or: una per al Dolç de Verema Tardana 2024, en la categoria de vins dolços, rancis i de postres, i una altra per al Vermut Clàssic Castell del Remei.

Galeria (5 fotos)

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar