Concert de Jarabe de Palo aquest dissabte a Balaguer. De moment, més de mig pavelló rebrà la gira de comiat del grup de Pau Donés

Per Ràdio Balaguer
955 visites
41311Af9529Ac8B290523C254C6Ab26Fjarabedepalo
Tal i com es feia fa uns anys, la setmana prèvia a les Festes del Sant Crist té lloc un concert de gran format al pavelló Inpacsa
 
El concert tindrà lloc demà dissabte dia 3 de novembre i el grup escollit és "Jarabe de Palo", que ha anunciat aquest estiu el seu comiat i el de Balaguer serà el darrer concert a les terres de Lleida. A aquest grup l'acompanyaran el grup de versions "Band The Cool" i el Dj Jordi Bosch. 
 
Aquest concert, que serà de pagament, tindrà un cost de 12 € entrada anticipada i de 15 € a guixeta i es podran comprar les entrades a les webs kromaespectacles.com i codetickets.com o presencialment al casal Lapallavacara.
 
Igualment, durant el cap de setmana de la festa major de Balaguer, els dies 8, 9 i 10 de novembre, també tindran lloc els concerts de la Carpa Jove, on la festa estarà assegurada amb els grups Catarres i Gossos, entre altres grups. 
 
Aquests concerts seran, com sempre, gratuïts i també hi actuaran grups de versions, dj's i grups locals de la ciutat.
 

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar