Continua al cinema Balaguer el Cicle Gaudí de cinema en català. Avui divendres es projectarà Petitet de Carles Bosch

Per Ràdio Balaguer
693 visites
Ad499173394A977593D5B21362D1Bb52Petitetcinema
Recordem que L'Acadèmia de Cinema Català va arribar a un acord amb l'Ajuntament de Balaguer per tal de realitzar activitats específiques de divulgació del cinema català a la capital de la Noguera. 
 
El CICLE GAUDÍ DE CINEMA presenta quatre pel·lícules dins del període setembre/desembre de 2018, amb la projecció d'una pel•lícula al mes, que sempre serà el darrer divendres de cada mes. 
 
Fins ara s'han pogut veure les pel-licules ,JEAN FRANÇOIS I EL SENTIT DE LA VIDA de Sergi Portabella i FORMENTERA LADY, de Pau Durà.
 
La pròxima projecció serà avui divendres dia 30 de novembre amb la pel-licula, PETITET de Carles Bosch
 
Petitet és un gitano català que persegueix un somni. 
 
Ex-músic i fill d'un dels 'palmeros' del mític Peret, pateix una rara malaltia crònica que provoca alts graus de debilitat muscular. Passada la cinquantena, vol complir la promesa que li va fer a sa mare abans de morir: portar la rumba catalana als escenaris d'un gran teatre. 
El somin comença a fer-se realitat quan reuneix una banda de músics gitanos (genials però indisciplinats) per intentar tocar al costat d'una gran orquestra simfònica al Gran Teatre del Liceu!
 
La projecció serà a les 21.30 h, a la Sala d'Actes de l'Ajuntament de Balaguer i amb un preu de 4,5 € l'entrada general.

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar