Cubells celebra el Mercat i la Jornada de Primavera amb activitats per a totes les edats aquest dissabte 19 d'abril

Per Ràdio Balaguer
348 visites
380D6C86B3968C070A67Da2E88C74131Mercatprimaveracubells2025

Cubells viurà aquest dissabte 19 d'abril una jornada festiva i plena d'activitats amb motiu de la IV Jornada de Primavera i el Mercat de Primavera. La jornada començarà a les 9.30 h amb una acció de sostenibilitat a la Ruta Saludable del Calvari, on es retiraran els arbres que no han arrelat per substituir-los per altres de nous.

A partir de les 10 del matí, la plaça Fustegueres acollirà el Mercat de Primavera, amb parades de productes artesanals, gastronòmics i de temporada. A les 12 h, la mateixa plaça serà l'escenari d'un taller de decoració d'ous de Pasqua, pensat per als més petits i inclòs dins el programa de la Fira de Setmana Santa.

El migdia continuarà amb un vermut popular a les 13 h a càrrec del grup de Dones Mare Selva de Cubells, seguit d'un dinar de tipus "jo porto", a les 14 h al Pouet, rememorant la manera tradicional de menjar la Mona, amb estovalles a terra i ambient de pícnic. També hi haurà taules i cadires per a qui ho prefereixi.

A la tarda, la canalla podrà participar en la cerca d'ous de Pasqua de xocolata a les 17 h al Pouet. La jornada es tancarà amb una petita excursió a les 18.30 h al terreny comunal d'ametllers, a prop del cementiri, una activitat per gaudir de la natura i l'entorn del poble.

Una jornada primaveral que combina natura, tradició i activitats lúdiques per compartir en comunitat.

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar