Demà dissabte es farà el taller de confecció d'escuts medievals 'ens fem l'escut', a càrrec de la colla gegantera i grallera de Balaguer.
Demà dissabte es farà el taller de confecció d'escuts medievals "ens fem l'escut", a càrrec de la colla gegantera i grallera de Balaguer. El taller tindrà lloc al casal Lapallavacara a partir de les 6 de la tarda.
El taller esta adreçat a infants, que es podran fer el seu propi escut de cartró a partir d'uns patrons.
Ens ho explica un dels membres de la colla Gegantera, Magda Colilles.
I serà el diumenge de l'Harpia , el dia 17 , a les 12 del migdia , que es durà a terme una desfilada d'escuders amb els gegantons i els grallers de la Colla Gegantera i darrera desfilaran tots els nens amb els seu escut. A més, a tots els qui participin a la desfilada se'ls hi atorgarà un diploma de la Ordre del gegant.