Demà es presenta el Protocol per a la intervenció en xarxa de les situacions de risc i/o maltractament a la infància i l'adolescència de les terres de Lleida. Els Serveis Socials de la Noguera hi participaran de manera activa.

Per Ràdio Balaguer
805 visites
Storage

Demà es presenta el protocol que ha de regir l'actuació conjunta i coordinada dels agents implicats en l'atenció a la infància i l'adolescència a la província de Lleida i la Vall d'Aran. Aquest protocol ha estat elaborat pels Serveis Socials Bàsics de la província de Lleida i la Vall d'Aran, l'Equip d'Atenció a la Infància i l'Adolescència (EAIA) Lleida Zona Nord, l'EAIA Lleida Zona Sud, i l'EAIA  Segrià-Noguera. El document estableix les actuacions i els procediments adequats que les administracions i els agents implicats han de seguir de manera unificada per donar resposta a les necessitats detectades. 

La presentació del document es farà a la jornada "La intervenció en xarxa en les situacions de risc i/o maltractaments a la infància i l'adolescència" que tindrà lloc partir de les 9.30 h a l'Auditori del Centre de Cultures i Cooperació Trasnfronterra a Lleida. Els Serveis Socials de la Noguera hi participaran de manera activa com a ponents en la presentació de casos de risc. La jornada s'adreça als professionals dels Serveis Socials Bàsics, dels equips d'atenció a la infància i a tots els agents implicats en l'atenció a infants i adolescents.  

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar