Demà tanca el Parc de Nadal a Reis de Balaguer després de rebre cada dia la visita de centenars de nens i nenes. Des de l´ajuntament fan una valoració molt positiva del funcionament i l´acceptació del Parc infantil, una iniciativa totalment consolidada.
Demà a la tarda tancarà el Parc de Nadal a Reis de Balaguer i ho farà amb un gran èxit de participació ja que cada dia han passat pel Parc centenars de nens i nenes.
Segons ha explicat l'alcalde, Jordi Ignasi Vidal, en el programa Directe a l'alcaldia de Ràdio Balaguer, es tracta d'una activitat consolidada a la ciutat, que enguany ha comptat amb diverses novetats. Totes elles han tingut una molt bona acceptació excepte el "Soccerball" pensat pels més joves i, que segons l'alcalde, va ser una mica fluix.
Jordi Ignasi Vidal també ha dit que faran una reflexió sobre la revetlla de Cap d'Any, en concret, sobre la part destinada també al sector més jove, que tampoc ha funcionat massa.
Abans, a les 17h, el Patge Reial visitarà el Parc per saludar tots els nens i nenes i també hi haurà, en aquest cas a partir de les 18.00 h, Festival fi de festa amb l'espectacle ¾ de 15 show! amb pallassos i animació, a càrrec de la companyia ¾ de 15.
Recordem, d'altra banda, que divendres a les 17.55 h arriben Ses Majestats els Reis Mag d'Orient a Balaguer. Ho faran, com és habitual, amb el tren de la Pobla, a l'estació de trens.
Es calcula que els Reis Mags d'Orient arribaran a la plaça a les 18.45 h, on seran rebuts per l'alcalde de la ciutat, Jordi Ignasi Vidal. Seguidament, hi haurà el parlament dels reis i la recollida de cartes.
El mes destacat
Notícies relacionades
Altres notícies que et poden interessar
Continua a Balaguer el Cicle Gaudí de Cinema amb la projecció aquest dijous de la pel·lícula 'Frontera'. La projecció es farà a la Sala d'Actes de la Paeria a les 20:30h
L’Esplai Gaspar de Portolà posa en marxa el casal de Setmana Santa 2026 per a infants d’entre 3 i 12 anys els dies 30 i 31 de març i 1, 2 i 3 d’abril
Aquest dimecres a 2/4 de 8 de la tarda, la Biblioteca Municipal de Balaguer acull la presentació del llibre "La mente de una sumisa" de Raquel Bolfán
Un centenar de docents s’han concentrat aquest dimarts a Balaguer en el marc de la setmana de vaga educativa. Reclamen millores laborals i salarials i mostren el desacord amb el pacte signat entre el Govern i sindicats minoritaris
La Confraria de Setmana Santa de Balaguer estrena una nova corona per a la Mare de Déu dels Dolors
La Paeria de Balaguer duu a terme proves de neteja de carrers amb nova maquinària més eficient i sostenible
Mostra de Dansa Ciutat de Balaguer 2026 amb l’espectacle “Tu m’ho dius i jo t’ho ballo”
La Transsegre convoca la segona edició del concurs de dibuix “Transdibuix” per escollir l’emblema del 2026
Concert de Primavera de l’Orfeó Balaguerí
Tortell Poltrona tanca la primera edició del Bala-Xou a Balaguer