Denuncien robatoris de telèfons mòbils en clubs de Lleida mentre els jugadors juguen o entrenen. Els lladres entren als vestidors mentre els equips s'entrenen o juguen. Un dels clubs que ha patit robatoris ha estat el Club Futbol Balaguer
Diversos clubs de futbol de la demarcació de Lleida han denunciat en les últimes setmanes robatoris a les seves instal·lacions mentre els jugadors entrenen.
Un dels clubs afectats és el Club Futbol Balaguer, que la setmana passada va veure com un grup de dos individus robaven les mòbils i les carteres dels jugadors del primer equip, mentre aquests estaven fent l'habitual entrenament.
Els fets van ser captats per les càmeres de vigilància, tal i com ha explicat a Ràdio Balaguer Jaume Estrada, president de l'entitat.
Estrada ha explicat també que cada jugador ha fet la seva denúncia a la comissaria dels Mossos d'Esquadra. També que l'actuació per part dels treballadors de l'area d'Esports de la Paeria, que són els encarregats de gestionar el funcionament de les instal·lacions, va ser més que correcta, i que els lladres ho tenien molt ben preparat, sabent exactament en quin moment entrar i en quin vestidor, ja que normalment les portes són tancades.
Estrada ha explicat que des de l'incident es té més control encara del tancament de portes, i els jugadors han decidit deixar els objectes de valor com els mòbils o la cartera i diners a casa.
La situació que s'està donant aquestes setmanes a les instal·lacions esportives dels clubs lleidatans afectats no és exclusiva de la demarcació. Des del setembre fins ara s'han produït robatoris de la mateixa índole en més d'una desena de províncies espanyoles.