Doble victòria del Balaguer Villart Logístic de tennis taula el passat cap de setmana davant el Calella i el Priego.

Per Ràdio Balaguer
1754 visites
857Eef1A9Dcd891Db6Df6160F13A05C5Villartmarato

El Balaguer Villart Logístic va sumar 4 punts el passat cap de setmana  en els dos encontres disputats al Pavelló Molí de l'Esquerrà, al guanyar al Suris Calella i al Priego T.M. en una jornada de tennis taula dedicada íntegrament a la Marató de TV3 

En l'encontre jugat el matí del dissabte, ajornat en el seu dia per compromisos internacionals, el Balaguer es va desfer amb claredat d'un rival directe en la zona alta de la classificació com és el Suris Calella per 4 a 1. 

A la tarda, les balaguerines es van imposar al Priego de Córdoba per 3 a 2. 

Amb aquests resultats les de la Noguera es mantenen en la tercera posició de la classificació, si bé el proper dissabte dia 20 rebran el totpoderós Cartagena, primer de la classificació i actual campió, en una jornada avançada pels compromisos internacionals de l'equip murcià. Serà, com sempre, a les 17h al pavelló Molí de l'Esquerrà, on es donarà cita el millor tennis taula femení que es pot veure actualment a l'estat espanyol i a Europa. 

D'altra banda, el Balaguer Cudós Consultors va fer també el ple amb tres victòries el passat cap de setmana. 

El CTT Balaguer va ser l'organitzador de la segona concentració d'encontres de la Primera Divisió Femenina que es va celebrar el dies 13 i 14 al Pavelló Molí de l'Esquerrà, i que va aplegar 6 equips de l'estat espanyol competint entre ells, entre els quals el Balaguer Cudós Consultors. Les balaguerines es van enfrontar a tres d'aquests equips, el Rivas i el Móstoles, de Madrid, i el Puertollano, de Ciudad Real, amb un espectacular resultat de tres victòries. 

En resum, una gran jornada de tennis taula a Balaguer, en que van coincidir els equips de Primera i els de Superdivisió, i on el CTT Balaguer va aprofitar per col·laborar amb la Marató de TV3, malgrat una certa estranyesa dels equips de fora de Catalunya. 

Amb aquests resultats el Balaguer Cudós Consultors puja fins al segon lloc de la classificació del seu grup de Primera Divisió Femenina, amb els mateixos punts que el primer classificat, el també madrileny Las Rozas. Ara l'equip descansarà fins el 17 i 18 de gener en que viatjarà a Madrid per fer una nova concentració en que s'enfrontarà als equips madrilenys de Collado Mediano, Las Rozas i S.S. Reyes-Dos de Mayo. 

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar