Dos medalles pel CEN Balaguer al Campionat Català de Natació Benjamí. 1 d'argent i 1 de bronze

Per Ràdio Balaguer
1093 visites
87A7Da9E8Db1Edc340Eb066E753Ab4Abimg20190608Wa0029
Fantàstics resultats aquest cap de setmana al Campionat de Catalunya Benjamí de Natació celebrat aquest cap de setmana 8,9 i 10  de Juny a la piscina olímpica de 50 metres del Sant Jordi de Barcelona.
 
Durant la primera jornada el nedador Martí Nosàs ha aconseguit la medalla de bronze en la Q64 (50 metres de cada estil en eliminatòries) i  en la tercera jornada del campionat a caigut la segona medalla pel club, aconseguida pel nedador Joel Farré que en la prova dels 200 estils a aconseguit el sots campionat de Catalunya i per tant la medalla d'argent i la 11a posició en la Q64.
 
Destacar també que el nedador Genís Trepat que ha aconseguit guanyar la final B, aconseguint el diploma de 9è classificat de Catalunya i també la mateixa posició en els 100 lliures.
 
Destaquem també els grans resultats dels altres nedadors com la Élia  Sanmartín 22a en els 200 estils, Pau Piniès 36è en la Q64, Arnau Montpeat 44è en la Q64, Huc Ramonet 58è en els 100 lliures.
 
Recordem que es la categoria  mes petita que competeix en un campionat de Catalunya de forma individual, per tant tenim el futur molt ben cobert pels nostres nedadors.
 
 

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar