Durant els mesos d'estiu, el Centre Excursionista de Balaguer ha organitzat un seguit d'activitats d'alta muntanya i aquàtiques.
Durant els mesos d'estiu, el Centre Excursionista de Balaguer ha organitzat un seguit d'activitats.
Entre les excursions destaquen la del passat 4 d'agost al Tuc de Ratera (2.861 m), entre Espot i la Vall d'Aràn dins del Parc Nacional d'Aigües Tortes i Estany de Sant Maurici.
També el 18 d'agost va tenir lloc una sortida de caiac al pantà de Canelles, travessant l'espectacular congost de Mont-Rebei.
Properament els socis del club visitaran els estanys de Manyanet, el pic de Thoumasset de 2.741 metres a Andorra, i es farà la travessa des de l'ermita de la Pertusa, a la vall d'Àger, a l'ermita de Santa Quitèria, a l'Aragó, passant per la nova passarel·la de Mont-Rebei.