El Balaguer Villart Logístic de tennis taula cau per 3-0 davant del Budaorsi hongarès em la tercera ronda de la ETTU CUP.
Els dos equips lleidatans de la màxima categoria del tenis taula, el DKV Borges i el Villart Logístic CTT Balaguer, van quedar eliminats ahir de l'ETTU Cup, al perdre els respectius partits de tornada corresponents a la tercera ronda. El DKV Borges va perdre a la seua pista del Centre de Tecnificació davant de l'Istres francès per 2-3, mentre que el Villart Logístic va perdre per 3-0 a la pista del Budaorsi hongarès.
Pel que fa al Villart Logístic, va caure amb molta claredat davant del Busaorsi hongarès, de nou per 3-0, sense que les de la Noguera poguessin anotar-se ni un sol set. Mercedes Nagyarabi va superar per 3-0 Natalya Prosvirnina, amb parcials d'115, 11-7 i 11-5, mentre que el 2-0 el va posar Szandra Pergel al derrotar Yana Timina també per 3-0, amb parcials d'11-9, 11-8 i 11-8. L'últim partit el va disputar Anna Biscarri, a causa de la lesió de Svetlana Bakhtina, i va cedir davant de Timea Varga per 3-0, amb parcials d'11-5, 11-2 i 11-2.