El Balaguer Villart Logístic de tennis taula repeteix victòria davant l'Avilés, penúltim a la taula i candidat al descens, per un clar 4 a 1.

Per Ràdio Balaguer
683 visites
Storage

 

El Balaguer Villart Logístic de tennis taula va tornar a demostrar el passat cap de setmana perquè estan a la part alta de la classificació guanyant a l'Avilés TM, penúltim a la taula i candidat al descens, per un clar 4 a 1. 

En el primer i segon partit de l'encontre, Yan Lan Li i Tingting Wang van vèncer sense problemes Míriam Martínez i Sandra Gómez, respectivament, per un doble 3 a 0. 

La balaguerina Laia Torregrosa, que substituïa en aquest encontre a Anna Biscarri, cedia el seu partit davant Alba Rodríguez per 0 a 3, amb la qual cosa les asturianes obtenien el seu únic punt. 

En el partit de dobles, Tingting Wang i Yan Lan Li tornaven a imposar-se amb facilitat a Gómez i Rodríguez per un altre 3 a 0, mentre que l'encontre el tancava Tingting Wang amb una nova victòria sobre Martínez per 3 a 0, deixant el marcador general en el 4 a 1 final. 

El proper cap de setmana les jugadores del Balaguer Villart Logístic posaran fi a la seva participació a la Superdivisió aquesta temporada amb una doble jornada molt intensa i complicada. El dissabte 27 viatjaran a Calella per enfrontar-se al Suris Calella, un equip que el persegueix a la classificació. I el diumenge 28 rebran al fortíssim equip del Fotoprix Vic, un dels ferms candidats a guanyar la lliga. El partit es disputarà a les 11h, a la pista del Molí de l'Esquerrà, sens dubte una bona ocasió per presenciar en directe el millor tennis taula que es practica actualment a Espanya. 

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar