El Balaguer Villart Logístic inicia la temporada 2013/2014 a la Superdivisió Estatal Femenina amb una victòria contundent i de prestigi contra un dels equips més potents de la lliga, el CN Mataró Quadis.
El Balaguer Villart Logístic de tennis taula ha començat la temporada 2013/2014 a la Superdivisió Estatal Femenina amb una victòria contundent i de prestigi contra un dels equips més potents de la lliga, el CN Mataró – Quadis, que la temporada passada va acabar la lliga com a tercer classificat.
En aquest encontre, disputat el passat cap de setmana, va debutar a la Superdivisió la balaguerina Gemma Lladonosa, una jugadora alevina d'onze anys provinent del segon equip del club, el Balaguer Cudós Consultors, i que ja ha demostrat la potencialitat de la pedrera del CTT Balaguer.
Precisament, va ser Gemma Lladonosa la que va iniciar el primer partit enfrontant-se a Galia Devborak, jugadora internacional i titular habitual de la selecció espanyola, amb qui va pedre per 0 a 3 tot i fer un molt bon partit.
El següent partit va ser l'esperat enfrontament entre les jugadores xineses de tots dos equips, en què Wang i Yanlan Li van sumar un punt decisiu davant de Devborak i Ghang.
Ens els individuals, les mateixes jugadores dels dobles van firmar un nou triomf davant les seves rivals.
El resultat final va ser 4-1.