El C. F. Balaguer es retroba amb la victòria al guanya per 3 gols a 0 el Mollerussa.

Per Ràdio Balaguer
1329 visites
B04186B63209194De90Ddf54Cd22E7D3Futbol19
El Balaguer es va imposar ahir amb claredat en el marcador (3-0) davant d'un Mollerussa que no es va donar mai per vençut, en el derbi lleidatà de la jornada. Els locals venien d'encaixar la primera derrota de la temporada, la passada jornada, mentre que el Mollerussa havia trencat la seua particular mala ratxa de resultats amb un triomf davant de l'Igualada al seu camp. 
 
El partit va tenir dos parts clarament diferenciades. En el primer temps el domini del joc i de la pilota va ser per al Mollerussa, que va buscar amb intensitat avançar-se en el marcador tot i que es va trobar una defensa molt ordenada i un Alfred que va treure amb autoritat totes les pilotes que li van arribar als seus dominis.  
 
Després del pas pels vestidors, el Balaguer va sortir decidit a emportar-se el partit, i en el minut 51 va arribar l'1-0 obra de Yerai. El gol va deixar una mica descol•locat un Mollerussa que, una vegada més, es veia obligat a jugar contra corrent. 
 
Per la seua part, l'equip de Joan Roca es va començar a sentir còmode al camp i es van succeir les ocasions de gol per ampliar la renda en el marcador establint el 3-0 final amb dos gols més, un de Víctor i un altre de Yerai. 
 
El resultat deixa sensacions molt diferents als dos equips lleidatans. El Balaguer segueix amb la gran temporada i deixa en anècdota l'entrepussada de la setmana passada, mentre que el Mollerussa continua sense prendre la mida a la categoria i no pot convertir en punts els bons minuts de futbol que ofereix. 
 
La pròxima jornada, els balaguerins, que són quarts a la classificació amb 22 punts, viatjaran fins al camp de l'Igualada, que en aquests moments ocupa el penúltim lloc de la taula. 

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar