El cantautor lleidatà Oriol Ginestà presenta el seu quart disc 'El camí de 'aire', una proposta de cançó d'autor intimista que respira sensibilitat, arrel i misticisme
Amb lletres nues i sonoritats plenes de matisos i colors, aquesta obra convida a obrir la mirada i el cor als paisatges, tant interiors com exteriors. Nou cançons que ens inspiren a una escolta serena, a connectar amb el que sentim, amb qui som, i a redescobrir el valor de seguir el nostre camí.
"Aquest disc és un viatge pels paisatges i les vivències que m'han inspirat i transformat els darrers anys. Neix de la necessitat d'expressar-les i de l'anhel de connectar amb la natura que sento dins meu i amb la que observo fora. En aquest món ple de soroll buit, on les masses socials i els algorismes ens intenten dir contínuament què pensar i com viure, aquestes cançons busquen tot el contrari: volen ser un refugi, un espai de llibertat i autenticitat per a tothom qui s'hi apropi. Tant de bo, en escoltar-les, cadascú hi trobi inspiració per seguir el seu camí únic".
Al disc hi han participat La Nina da Lua (Veu), David Sitges (Veu), Núria García (Violí) i Hèctor Beberide (Acordió, whistle, bouzouki). I l'ha masteritzat Juanjo Muñoz a Catmastering.