El cap de setmana del 12 i 13 d'octubre Camarasa serà el municipi amfitrió de la ComarKalada, la Trobada de Joves de la Noguera.
S'ha dut a terme la presentació oficial de la Comarkalada, Trobada Jove de la Noguera, que tindrà lloc els propers 12 i 13 d'octubre al municipi de Camarasa.
La Comarkalada d'enguany és la vuitena edició. Anteriorment Térmens, Bellcaire, Artesa de Segre, Ivars de Noguera, Penelles, les Avellanes i Ponts van acollir aquesta trobada jove.
Entre les diferents activitats que es duran a terme durant el cap de setmana, destaquen el Fòrum d'alcaldes/esses i regidors/es de joventut, i la Fira Jove, en la qual les entitats de joves de la comarca participen amb el disseny d'estands, enguany sota el lema "El meu poble a les fosques". També es podrà participar a la gimcana "Noguerenc de ferro" i en diversos espectacles i concursos populars.
A la nit, aquesta trobada d'entitats juvenils de la Noguera estarà dinamitzada amb els grups musicals la Munt Band i Tremendos.
El Consell Comarcal de la Noguera, l'Ajuntament de Camarasa i l'Associació de joves "Camarasa Jove" són les entitats organitzadores de la vuitena edició de la Comarkalada, festa dels joves i per als joves que ja s'ha consolidat a la comarca i amb els anys ha merescut ser inclosa en el catàleg de bones pràctiques de la Direcció General de Joventut.
Per més informació es pot consultar la programació de la ComarKalada a la web www.noguerajove.cat.