El Casal Pere III -Ateneu de Balaguer organitza la tercera Festa del Comerç Just a la capital de la Noguera. Tindrà lloc el proper dissabte, durant tot el dia, al Passeig de l'Estació.

Per Ràdio Balaguer
696 visites
Storage
Com ja ve sent tradicional en els darrers anys durant aquestes dates, el Casal Pere III -Ateneu de Balaguer s'encarrega d'organitzar la Festa del Comerç Just, i de dedicar a aquesta qüestió tota una
jornada.

L'objectiu d'aquesta festa no és cap altre que mostrar que existeixen alternatives al sistema econòmic actual, i que és possible l'intercanvi de matèries i de productes sense l'existència prèvia
d'una explotació.

El proper dissabte dia 6 de juny, per tant, tindrà lloc durant tot el dia al Passeig de l'Estació un mercat amb productes de comerç just en el qual es podran adquirir elements provinents de diversos continents a un preu raonable, sense la intervenció d'intermediaris.  

A mitra tarda hi haurà animació infantil, jocs solidaris, la pintada d'un mural i un berenar per als més petits.

Tot seguit, els actes continuaran a les 7 amb una rua de jembés (semblant a una batucada) pels carrers de la ciutat de Balaguer.  

A les 8 del vespre, finalment, s'exposaran algunes possibilitats de cooperació internacional a través del documental Wadinyà, que es projectarà al Casal Pere III - Ateneu de Balaguer. 

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar