El Cei Balaguer ha acollit l'inici de la part formativa del Curs d'Auxiliar Polivalent de Comerç i el Curs de Fontaneria i Electricitat, inclosos dins del projecte Singulars
El Cei Balaguer ha acollit l'inici de la part formativa del Curs d'Auxiliar Polivalent de Comerç i el Curs de Fontaneria i Electricitat, inclosos dins del projecte Singulars.
El Programa Singulars 'Som Joves' és una iniciativa de la Paeria de Balaguer i l'Associació Reintegra que pretén millorar l'ocupabilitat de joves de 16 a 29 anys que vulguin realitzar una formació professionalitzadora amb la finalitat d'aconseguir la seva inserció al mercat laboral.
Tot i que els cursos s'han iniciat ara, durant les setmanes prèvies el joves han fet activitats grupals d'orientació laboral, així com visites a empreses i entitats del territori, com la que van fer a l'empresa 'Mel i Torrons Alemany' i el 'Molí del Pau', a Os de Balaguer, o al 'Grup Ambort' de Balaguer.