El CEN Balaguer aconsegueix 10 podis en la 2a jornada de la lliga catalana benjamí i prebenjamí.
Molt bons resultats aconseguits el passat dissabte en la segona jornada de la lliga Catalana de Natació, 5a aleví i Trofeu CEN Balaguer organitzats pel CEN Balaguer amb la participació de més de 300 nedadors en totes les categories de sis clubs de la província.
En la prova dels 25 esquena masculí el primer classificat va ser Arnau Pifarré mentre que en femení destaca la 4a posició Cel Viola.
En categoria femenina Benjamí del 2003, Ramatoulaye Balde va quedar segona en els 100 esquena i en la prova benjamí de 2004 la nedadora Alexandra Papell va guanyar les dos proves que va nedar, els 50 esquena i braça.
En categoria masculina del 2004 en David Fernández va quedar l1è en els 50esquena i en la prova benjamí 2002 tenim Joan Bonet i Aitor Morales van ser el 6è i el 8è classificats en els 100 braça.
El CEN Balaguer va aconseguir la primera posició en el 6x50 estil simultani benjamí Mixt, el tercer lloc en el relleu de 4 x 25 papallonau prebenjamí mixt i el 5è en el 4x50 estil simultani benjamí mixt
En Categoria Aleví destaquen la tercera posició d'Hector Camarasa en els 400 lliures i la quarta de Sara Puigarnau.
Finalment, cal destacar els Infantils en la seva preparació per al Campionat de Catalunya amb 5 rècodrs del club de edats i 2 absoluts.