El CEN Balaguer Aleví assoleix la 9a posició a la Copa Catalana Alevina Grup D

Per Ràdio Balaguer
304 visites
612F04C21Bb8F92E5D969B36A456B1Df20250601155629

L'equip aleví del Club Esportiu Natació Balaguer ha participat aquest diumenge en la Copa Catalana Alevina Grup D, celebrada a les instal·lacions del Club Natació Vallirana.

La competició, considerada la més important de la temporada per equips en la categoria alevina, ha reunit un total de 15 clubs d'arreu de Catalunya. El conjunt balaguerí ha assolit una meritòria 9a posició, demostrant la bona progressió esportiva i la cohesió de grup.

Al llarg de la jornada els joves nedadors i nedadores del CEN Balaguer han completat les proves amb esforç i esperit de superació, aconseguint nombroses millors marques personals, mostra del treball realitzat durant tota la temporada.

L'equip ha estat format per Ona Oms, Ares Queralt, Xavier Bosch, Nil Masana, Xavier Rovira, Jan Rúbies, Queralt Aguilà, Laura Guiu i Iu Nadal.

Des del club s'ha felicitat tant a l'equip participant com al CN Vallirana per l'organització, així com a tots els clubs que han pres part en aquesta competició.

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar