El CEN Balaguer ha aconseguit set medalles en el campionat de Catalunya de natació màster.
El CEN Balaguer ha aconseguit set medalles en el campionat de Catalunya de natació màster celebrat a les instal·lacions del CN Sant Andreu (Barcelona), amb la participació de 3 nedadors del CEN Balaguer.
En la categoria 25 femení Anna Auberni s'ha proclamat campiona de Catalunya amb 3 medalles d'or en els 200 papallona i 200 i 400 lliures i ha quedat segona, amb una medalla d'argent en els 100 papallona.
Imma Torné en la categoria de 50 ha estat la campiona de Catalunya amb 2 medalles d'or en els 400 lliures i 200 papallona.
I en categoria masculina, Marc Auberni, en categoria 25, ha aconseguit una medalla de bronze en els 100 papallona.
D'altra banda, l'equip aleví del CEN Balaguer ha participat en la Final de la Copa Catalana, a les instal·lacions del GEIG de Girona en el grup C amb clubs com el CN Tarraco, CN Olot, CN Vilafranca, CN GEIEG, etc.
La Copa Catalana consisteix en l'agrupació dels clubs catalans segons la puntuació final de totes les jornades de la Lliga Catalana. Una vegada acabada la lliga els clubs queden agrupats de 12 en 12 formant els grup A, B, C, D i així successivament.
En categoria femenina, la nedadora Sara Puigarnau ha aconseguit la primera posició en els 100 i 200 braça mentre que Aurembiaix Pifarré ha estat segona en les proves de 100 i 200 lliures. També ha estat segona Ramatoulaye Balde en els 100 braça, tercrea en els 100 papallona i mínima per al campionat estatal aleví. Finalment, Sixela Gracia ha quedat cinquena en els 200 esquena i sisena en els 100 esquena.
En categoria masculina, destaca la cinquena posició d'Héctor Camarasa en els 200 lliures i la sisena en els 100 lliures. Joan Bonet ha estat setè en els 100 braça i Aitor Morales 8è en els 100 lliures.
Destaquem també la 3a posició del relleu de 4x100 estils femení.