El CEN Balaguer va aconseguir el passat cap de setmana uns fantàstics resultats en el trofeu fons i estils Infantil, Júnior i Absolut disputat a la piscina del CN Lleida. El club va aconseguir 8 mínimes per al Campionat de Catalunya i 4 rècords d'edats.
El CEN Balaguer va aconseguir el passat cap de setmana uns fantàstics resultats en el trofeu fons i estils Infantil, Júnior i Absolut disputat a la piscina del CN Lleida.
El club va aconseguir 8 mínimes per al Campionat de Catalunya i 4 rècords d'edats.
En la prova dels 400 estils i 1500 lliures destaca la segona posició júnior de Pere Barbosa, i en categoria infantil la tercera d'Héctor Camarasa en els 1500 lliures.
En categoria femenina, Núria Ortiz va quedar tercera júnior en els 400 estils; en categoria infantil Ares Perera va ser la tercera del 2002 en els 800 lliures mentre que Sara Puigarnau també va quedar tercera del 2002 en els 400 estils.
Destaquen també les bones marques aconseguides en els 800 lliures per la Núria Pallé i la Laia Palacín.