El C.F. Balaguer empata a 3 gols davant del líder, en un partit en el qual els locals van merèixer la victòria.

Per Ràdio Balaguer
586 visites
A86865A6C7Fd31268Cc60Dd03A781035Futbol2
El C.F. Balaguer va aconseguir ahir un meritori empat davant el líder, el San Cristóbal, en un partit en què els locals van merèixer la victòria per joc i per punt d'honor. Els homes que entrena Jordi Belló van sortir decidits sobre el terreny de joc i al minut 6 ja es van avançar en el marcador amb gran jugada de Genís i un Putxi molt atent durant tot el partit que va robar la pilota al seu defensor i va acabar marcant el primer gol de la tarda.
 
Però poc va durar la joia local ja que Mario, de falta directa, va marcar dos minuts més tard.
 
El Balaguer no va baixar els braços i va agafar el control del partit. Molt ferm en defensa i jugant a la contra va arribar el segon gol dels balaguerins, aquesta vegada obra de Genís.
 
Amb el 2-1 es va arribar al descans amb un equip local dominant i creant perill davant el porter visitant. 
 
A la segona part, les coses van continuar igual que en la primera, fins que al minut 56, Mario, una vegada més,  va tornar a marca establint un nou empat.
 
Al minut 64, el Balaguer es va quedar amb un home menys al veure Marc Sánchez una més que severa targeta groga, la segona. El San Cristóbal va aprofitar la seva superioritat per capgirar el marcador amb un gol en pròpia porta de Jordana.
 
Però al 76, Víctor, que havia substituït a Isaac, va aprofitar una falta lateral extreta per Genís per rematar al primer pal i marcar un gol anhelat pel pel centrecampista balaguerí, que va poder dedicar-li al seu germà Yeray (3-3). Els de la Noguera ho van intentar fins al final però el marcador ja no es va moure. 
 
Amb el joc d'ahir, els homes de Jordi Belló van demostrar que poden competir davant de qualsevol i van ser els primers a trencar la ratxa de sis victòries consecutives del líder.
 
El pròxim diumenge viatjaran fins al camp de la Unificación Bellvitge.
 
Altres resultats de la jornada d'ahir, a Segona Catalana,  per exemple, el Térmens va guanyar per 0 a 1 al camp de l'Organyà; l'Artesa de Segre va deixar escapar els tres punts al perdre per 0 a 1 contra el Palau i el Vallfogona també va perdre per 1 a 2 davant del Cervera.
 
Pel que fa a tercera catalana, victòries pels dos representats de la Noguera. En el cas  del Bellcairenc es va imposar per 0 a 2 al camp del Torà. Per la seva banda, el Ponts havia de jugar contra el Rialp però finalment el partit va quedar suspès per manca d'efectius del Rialp, per la qual cosa els tres punts van ser per al conjunt noguerenc. 

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar