El CF Balaguer ha estat el club amfitrió en la cinquena trobada de la temporada del futbol formatiu a la delegació de Lleida, celebrada aquest diumenge

Per Ràdio Balaguer
105 visites
Trobada De Debutants Futbol 2026

Balaguer ha estat la seu d'una jornada que s'ha celebrat aquest diumenge 1 de febrer i que ha reunit a un total de 25 equips.

El Camp de Futbol Municipal de Balaguer ha acollit, aquest diumenge 1 de febrer, la cinquena Trobada Vithas de Debutants de futbol 5 de la temporada, una cita organitzada per la Federació Catalana de Futbol amb la col·laboració del club local, el CF Balaguer. En aquesta jornada hi han participat un total de 25 equips, repartits en cinc grups, i en què cada un ha disputat quatre partits.

La trobada ha reunit a una gran afluència de públic al Municipal de Balaguer. Tots han gaudit d'un matí de futbol dels més petits en una jornada de molts gols, emocions i, sobretot, il·lusió. En aquesta cinquena Trobada Vithas de Debutants hi ha assistit el subdelegat de l'FCF a Lleida, Julià Sala. 

La sisena Trobada Vithas de Debutants serà el pròxim 22 de febrer a Almacelles, on el CEF Almacelles farà de club amfitrió. Un cop més, Vithas patrocinarà aquestes jornades de futbol enfocades per als jugadors i jugadores que fan les seves primeres passes al terreny de joc.

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar