El C.F. Balaguer perd per 2-1 al camp del Martinenc tot i ser superior la major part del partit.
El C.F. Balaguer va perdre ahir al camp del Martinenc per 2-1 en un encontre en el que els homes de jordi Belló van fer una bona primera part, però la falta d'encert i els dos gols en contra aconseguits pel jugador del Martinenc, Adri Ruiz, van portar als balaguerins a pocs minuts del final i amb un resultat dificilment recuperable.
A falta de pocs minuts per acabar Putxi va aconseguir el gol del Balaguer, fet que va esperonar el de La Noguera per aconseguir, si més no, l'empat, però l'àrbitre va xiular el final, condemnant als balaguerins a marxar cap a casa sense cap punt.
Amb aquesta, el Balaguer cau fins a l'onzena posició i la pròxima jornada tindrà un difícil compromís a casa contra el San Cristóbal.
Del partit d'ahir entre el Balaguer i el Martinenc i del partit de futbol salsa de demà al poliesportiu municipal se'n parlarà avui al programa Maracanà de Ràdio Balaguer.