El CF Balaguer suma la primera victòria de la pretemporada davant l'Artesa de Segre. Els de Josete van remuntar el gol inicial dels visitants i van certificar el triomf per 2-1

Per Ràdio Balaguer
90 visites
11 inicial del CF Balaguer
11 inicial del CF Balaguer

El CF Balaguer va aconseguir ahir la seva primera victòria de la pretemporada, en imposar-se per 2-1 al CE Artesa de Segre, en un amistós disputat al Camp Municipal de Balaguer. Els locals, dirigits per Josete, van haver de remuntar el gol inicial dels visitants, un conjunt de categoria inferior (Segona Catalana), per acabar certificant el triomf.

L'Artesa de Segre va ser qui va trencar la igualada, al minut 22, amb una diana de Farré que va culminar una bona jugada combinada dins de l'àrea local. Tot i el cop, el Balaguer va reaccionar bé i, quatre minuts després, Guerau va aprofitar una falta directa des de la frontal per igualar el matx. Malgrat la intensitat que va imprimir l'Artesa de Segre a la resta de la primera meitat, el marcador ja no es va tornar a moure abans del descans.

El Balaguer va sortir endollat després del pas pels vestidors i, amb només dos minuts de la represa, Fran va aprofitar un rebuig curt del porter visitant per empènyer la pilota a la xarxa i posar el 2-1. A partir d'aquí, tot i que ambdós equips van buscar fer-se amb el control del joc, ja no hi va haver més gols fins al xiulet final.

Amb aquesta primera victòria ja a la butxaca, el Balaguer encara ara la seva pròxima cita, que serà aquest dissabte al camp del Cambrils.

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar