El C.F. Balaguer suma la primera victòria de la temporada davant del Vila-seca per 0-2.
El C.F. Balaguer va sumar ahir la primera victòria de la temporada davant del Vila-seca per 0-2.
El conjunt dirigit per Edu March es va mostrar més pragmàtic que res per sumar a la fi el primer triomf de la temporada. Ser pràctics, no dubtar i aprofitar la pilota aturada com a leitmotiv per a un conjunt de la Noguera que necessitava els punts i que podria haver aconseguit el punt d'inflexió necessari després del fatal inici de campanya.
La victòria ha servir al conjunt balaguerí per sortir de la zona de descens i situar-se al 14è lloc de la taula amb 4 punts. El líder de Primera Catalana és el Martinenc amb 13.
La propera jornada, el Balaguer rebrà al Camp Municipal el Tortosa.
D'altra banda, a Segona Catalana, el Térmens va perdre al camp de l'Alcarràs per 4-0, el Vallfogona també va perdre davant del Castellserà per 1-0 mentre que l'Artesa de Segre va empatar a un gol al camp del Cervera.
A Tercera, el Pons va guanyar per 1-2 al Verdú i es manté a tres punts del liderat, que ocupa l'Agramunt. El Bellcairenc, per la seva banda, va empatar a dos gols davant del Solsona B.