El CGR Balaguer obté el passi per al Campionat d'Espanya després d'una gran actuació al Campionat de Catalunya

Per Ràdio Balaguer
257 visites
338C299Def623753D4F785C68B536Fb22C92Db2999F045B2Bc6E1Acfa37D69Aa

Aquest diumenge 12 d'octubre s'ha disputat el Campionat de Catalunya de nivell base de gimnàstica rítmica, on els 15 millors conjunts del territori competien per aconseguir una plaça per al Campionat d'Espanya, que tindrà lloc a Castelló els dies 20, 21, 22 i 23 de novembre.

El Club Gimnàstica Rítmica Balaguer ha aconseguit una magnífica vuitena posició, que li atorga el passi directe al nacional.

Les gimnastes Natàlia Bergadà, Martina Escolà, Maria Castellano, Júlia Vidal, Ares Pujol, Jana Guasch i Júlia Pedra han demostrat gran regularitat al llarg de totes les fases i han completat un excel·lent exercici a la final, en una jornada marcada pels nervis i l'emoció.

Amb aquest resultat, el conjunt balaguerí confirma el seu alt nivell competitiu i afronta amb il·lusió i determinació la seva participació al proper Campionat d'Espanya.

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar