El cineasta Ventura Pons i el Museu de Lleida rebran aquest diumenge el reconeixement dels XXIX premis Comte Jaume d'Urgell.

Per Ràdio Balaguer
736 visites
64550Caf9E6Ad3Ae4137644C67F0771Apremijaume

El cineasta Ventura Pons i el Museu de Lleida han estat els guanyadors dels XXIX Premis Comte Jaume d'Urgell. 

El lliurament d'aquests guardons es farà el diumenge dia 27 dins en el marc dels actes programats dins de la FESTA BALAGUER CIUTAT COMTAL. 

Els actes començaran a les 6 de la tarda amb una ofrena floral davant el monument al Comte Jaume d'Urgell i seguidament, a 2/4 de 7, s'ha previst una ballada de sardanes a càrrec de la Cobla lo Castell a la placeta de Sant Domènec. 

En acabar, a 2/4 de 8 del vespre, tindrà lloc l'acte de lliurament dels Premis Comte Jaume d'Urgell a l'església de Sant Domènec.   

En aquesta edició, el premi com a entitat ha estat per al Museu de Lleida per la seva tasca i lluita en favor de la unitat de l'art de la Franja i en motiu dels darrers esdeveniments per les obres de Sixena. El premi el recollirà Josep Giralt, director del Museu de Lleida. Com a persona el premi d'enguany és per al cineasta Ventura Pons pel seu compromís amb la llengua i la cultura catalana. 

 

En acabar, a les 8 aproximadament, finalitzarà l'acte amb un concert de l'Orfeó Balaguerí a la mateixa església.

 

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar