El Club Bàsquet Balaguer ha celebrat aquest dissabte l'acte de presentació de tots els seus equips dels que en formen part un total de 275 esportistes
L'acte s'ha fet al pavelló 1r d'Octubre, on tots els membres dels diferents equips han desfilat davant d'una grada plena de familiars i simpatitzants amants de l'esport de la cistella.
En els parlaments, que han anat a càrrec de la paera en cap de la ciutat, Lorena González, i el president de l'entitat, Jero Martínez, el mateix president ha destacat el creixement del club en els darrers anys, i ha reclamat poder disposar de més recursos.
Martínez també ha ressaltat el pas fet per l'entitat fer créixer tant als jugadors i jugadores com a les seves famílies humanament.
Durant l'acte també hi ha hagut espai per l'homenatge als mèrits esportius i de dedicació a l'entitat.
La presentació ha tingut lloc tot just acabar el partit del sènior femení, que ha guanyat 59 a 40 al Valls.