El Club Ciclista Balaguer ja porta a la ciutat la Flama del Canigó des de Puigcerdà
Aquest dimarts el Club Ciclista Balaguer porta a la ciutat la Flama del Canigó des de Puigcerdà, en un recorregut que passa per poblacions com la Seu d'Urgell i Coll de Nargó.
A les 8 del vespre arribarà al Parc de la Transsegre, on el mateix Club Ciclista l'entregarà al Ball de Bastons del Casal Pere III, que serà l’encarregat de la lectura del manifest i la custodiarà fins a poc abans de la mitjanit, moment de fer l’encesa de la foguera.
Tot just acabada la lectura del manifest s’iniciaran les activitats musicals amb el concert de Vermouth Flames i el repartiment de coca i moscatell.