El Club de Futbol Balaguer guanya al camp del Manresa per 0 gols a 3
El Club de Futbol Balaguer va guanyar aquest passat diumenge al camp del Manresa per 0 gols a 3, un resultat contundent que no li assegura, però, la permanència a la categoria, ja que podria veure's perjudicat pels descensos compensats de Segona B.
Per aquest motiu, els homes d'Emili Vicente hauran de guanyar en l'última jornada a casa el Blanes per no dependre d'altres resultats.
El Balaguer suma en aquests moments 47 punts i és el 13 è a la classificació. Per la seva banda, amb 45 punts i ja en zona perillosa hi ha fins a tres equips: el Mataró, el Cassà i el Manlleu, que podrien avançar els balaguerins en l'última jornada en el cas que el Balaguer perdés el seu compromís contra el Blanes i algun d'ells guanyés, o en el cas que els Cassà empatés, ja que els rojos tenen el average perdut.
Si això passés, els balaguerins haurien d'estar pendents dels descensos de Segona B.
Pel que fa al partit de diumenge contra el Manresa, l'encontre va començar amb una primera part en què els balaguerins van tenir l'encert de marcar molt aviat. El gol el va marcar Rubén Soler al minut 12.
A partir d'aquest instant, el Balaguer va controlar la zona ampla del terreny de joc tot i que no aconseguia arribar amb gaire perill a la porteria del conjunt rival.
Tot i això, al minut 26, va arribar el 0-2, gràcies a una falta molt ben llançada per Tenorio. Amb aquest resultat es va arribar al descans i a la represa, el Balaguer va acabar de sentenciar el partit al minut 54 gràcies a un nou gol de Rubén Soler.
Als últims minuts de joc, el Manresa va estirar les línies i va disposar de bones ocasions per estrenar el seu marcador, tot i que no va acabar de concretar-ne cap.
El Balaguer jugarà la propera jornada amb el Blanes al Camp Municipal de la capital de la Noguera.