El Club de Futbol Balaguer inicia la pretemporada amb una clara victòria davant de l'Ivars, de Tercera Catalana. El resultat del partit disputat aquest dissabte va ser d'1-6.

Per Ràdio Balaguer
2463 visites
Eedfc632A6529763B421Feacd26De48Ecfbalaguer5

El Balaguer va arrancar aquest dissabte la pretemporada amb una victòria clara i vistosa al camp de l'Ivars d'Urgell, de Tercera Catalana (1-6). El joc de toc i pressió i els quatre gols d'Iban Parra van deixar molt bones sensacions als aficionats de la Noguera desplaçats al Municipal.

Va ser una primera part dominada totalment pel Balaguer. Les noves incorporacions (Carlos Martínez i Figuerola) van atorgar molta possessió en el centre del camp i un gran nombre d'ocasions. Tanmateix, va ser l'equip local qui en la primera aproximació va obrir el marcador, amb una rematada clara de Capdevila (1-0, 35'). La reacció visitant va ser ràpida, amb Parra de protagonista, que va capgirar el marcador amb dos gols consecutius en els minuts 36 i 40. 

La segona meitat va ser més clara per als visitants, que no van permetre ni una sola arribada amb perill al seu rival. Parra va continuar afinant la seua punteria amb dos gols més, Dani Rodríguez va firmar el cinquè i Míkel del Águila, jugador procedent del juvenil, va fer el sisè i el més espectacular de la nit, de lliure directe. 

El pròxim test de preparació per al Balaguer serà aquest dimecres, a casa i davant del Benavarri. El dissabte 9 d'agost, l'equip es desplaçarà a Artesa de Segre per disputar un amistós amb l'equip que entrena Toni Menchón.

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar