El Club d'Escacs Balaguer cau davant el Calaf en la cinquena ronda del Campionat de Catalunya.
El Club d'Escacs Balaguer va caure el passat cap de setmana davant el Calaf en la cinquena ronda del Campionat de Catalunya per 4 a 6 tot i que cal destacar les victòries dels jugadors locals Pérez i Orrit, i les quatre taules d'Antoni Montoliu, Ferrer, Fortuny i Svetlin.
El Balaguer és complica la temporada, ja que a falta de quatre jornades es troba a la part baixa de la classificació amb un sol punt dels cinc possibles, només per davant dels dos cuers : Espiga Les Corts i Torà.
El segon equip, per la seva banda, va guanyar l'Ivars B per 2 a 4 i s'ha col·locat líder de la segona categoria lleidatana mentre que el Balaguer C va sortir derrotat de Tornabous per un contundent 4-0.
Pel que fa al campionat sub 18 de Lleida, destaca el jugador balaguerí Gerard Orrit que lidera el torneig a manca de dos rondes amb 3.5 punts dels quatre jugats.