El Club Esportiu L’Estel ha participat als Special Olympics Tarragona 2026

Per Ràdio Balaguer
107 visites

El Club Esportiu L’Estel ha tornat dels Jocs Special Olympics Tarragona 2026 amb un balanç de sis medalles: tres d’or, una de plata i dues de bronze, a més de quatre medalles de participació. La delegació balaguerina ha participat en aquesta cita esportiva del 9 al 12 d’octubre, amb representació en les disciplines de bàsquet, natació i petanca.

L’expedició ha estat formada per 23 esportistes i sis tècnics i tècniques, que han viscut quatre dies d’activitats esportives i convivència amb participants d’arreu. El club ha valorat molt positivament els resultats assolits i, especialment, l’experiència compartida durant els Jocs.

Més enllà de les medalles, la participació ha estat marcada per una experiència única, plena de companyonia, esforç, superació i moltes emocions compartides amb esportistes d’arreu.

El Club Esportiu L’Estel ha expressat la satisfacció i l’orgull pels seus esportistes i ha agraït la implicació de l’equip tècnic, el suport de les famílies i la col·laboració de les persones i entitats que han fet possible la participació en aquesta edició dels Special Olympics.

Galeria (1 foto)

El mes destacat