El Club Esportiu Natació Balaguer inicia la temporada amb la 1a Jornada de Lliga Infantil i el Trofeu Júnior i Absolut

Per Ràdio Balaguer
192 visites
Cebbcd7E06104A70Fa3Ce774886C2B42Img20251004Wa0024

El Club Esportiu Natació Balaguer ha donat aquest cap de setmana el tret de sortida a una nova temporada amb la celebració de la 1a Jornada de la Lliga Infantil i el Trofeu Júnior i Absolut. La competició ha servit per posar en marxa un curs que arriba amb molta il·lusió i amb l'objectiu de continuar creixent dins l'àmbit català.

Els nedadors i nedadores infantils han participat en les proves corresponents a la Lliga Catalana, nedant tres proves cadascun i demostrant un gran nivell en aquest inici de temporada.

Per la seva banda, els esportistes de les categories júnior i absolut han realitzat una presa de temps, un exercici de control que els ha de servir per començar el curs competitiu al màxim nivell i amb bones sensacions.

Des del club, es mostren molt satisfets amb els resultats i, sobretot, amb les ganes i la força amb què els nedadors han afrontat aquesta primera cita de la temporada.

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar