El Club Esportiu Natació Balaguer participa a Cervera en la 5a Jornada de la Lliga Benjamí i Prebenjamí

Per Ràdio Balaguer
365 visites
7D4C78935515A0Dd9E44Fc6Acd52B293Img20250209Wa0000

 

 

Aquest dissabte a la tarda, al CN Cervera, es va celebrar amb èxit la 5a Jornada de la Lliga Benjamí i Prebenjamí amb tots els clubs de la província de Lleida.

 

Els nedadors prebenjamins van competir en els 50 metres Braça i 50 metres Lliures, aconseguint millorar tant a nivell tècnic com en les seves marques personals.

 

Els nedadors benjamins van disputar les proves de 50 i 100 metres Papallona, així com en els 100 metres Esquena, demostrant la seva evolució tècnica i competitiva.

 

També es van disputar els relleus d'Estils, moment en què els nedadors han de competir en  equip reflectint la unitat i l'esforç col·lectiu.

 

Per concloure la jornada, es va organitzar una exhibició amb els nedadors més petits dels diferents clubs, en la que al final de la competició, van rebre un diploma en reconeixement a la superació de totes les habilitats organitzades.

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar