El Club Futbol Balaguer presentarà demà dissabte l'equip oficial davant l'afició a partir de dos quarts de nou del vespre. Seguidament, el primer equip del Balaguer s'enfrontarà al Sant Julià, campió de la lliga andorrana.
El primer equip del Club Futbol Balaguer es presenta oficialment davant de la seva afició, aquest dissabte, a partir de 2/4 de 9 del vespre, al Camp Municipal d'Esports. Un total de 22 jugadors sota la direcció tècnica de Joan Roca i Andreu Martínez seran presentats abans del partit amistós que l'equip disputarà davant el Sant Julià, campió de la lliga andorrana, a partir de les 9 del vespre.
El Balaguer ha disputat 7 partits en aquesta pretemporada amb 4 victòries (ivars d'Urgell, Agramunt, Benabarre i Lleida Juvenil) 2 empats davant l'Artesa de Segre i el linyola i una derrota a Fraga, amb 13 gols a favor i 4 en contra.
D'altra banda , el Club ha indicat que els socis que encara no hagin recollit el carnet poden fer-ho el mateix dissabte a l'hora de la presentació i del partit, així com els aficionats que vulguin treure¡s el carnet podran sol.licitar-lo el mateix dia.