El Club Futbol Balaguer rep aquest diumenge la visita del Marianao Poblet. Els homes de Joan Roca intentaran confirmar el seu bon estat de forma, sumant tres punts més, que els traurien de la zona de descens directe.

Per Ràdio Balaguer
944 visites
8C08Fde517103176098495B8346864Eefutbol3
El Club Futbol Balaguer rebrà la visita del Marianao Poblet, aquest diumenge a partir d'un quart d'una del migdia, al Camp Municipal d'Esports. 
 
Després de dues victòries consecutives, els homes que entrena Joan Roca, volen confirmar el seu bon estat de forma, sumant tres punts més,  que els traurien de la zona de descens directe, i donaria ales a un jove equip en aquest inici de la segona volta del campionat. 
 
Joan Roca podrà comptar amb tots els seus jugadors, a excepció dels lesionats Yerai i Estrada, i recupera a Pau Solanes i Raul Carrasco,  un cop complert el partit de sanció. 
 
L'onze titular més probable serà el format per Alfred a la porteria, Ramon, Joan Martínez, Victor i Jordana a la línia defensiva; Pau, Andreu, Clivillé i Monforte a la medular i Isaac i Parra en punta. 
 

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar