El Club Futbol Balaguer visita diumenge al camp del Manresa, en bàsquet les noies del Q2 Consultors jugaran contra l'Esplugues i el Villart Logístic de tennis taula, demà dissabte visita la pista del Rivas

Per Ràdio Balaguer
633 visites
8B768Bf59644D51Efdfbefe244E2Cf4Eesports

El Club Futbol Balaguer visitarà aquest diumenge a les 12 del migdia el camp del Manresa, equip que actualment ocupa la segona posició i que necessita la victòria per tal d'intentar mantenir la posició de play-off en uns primers llocs de la classificació molt ajustats.

Aquest fet fa preveure un partit difícil però el Balaguer hi arribarà amb les bones sensacions de l'empat aconseguit el passat cap de setmana contra la Montañesa, tercer classificat de la categoria.

Pel que fa al bàsquet...

El Sisvial Balaguer descansarà dues setmanes per l'aturada de Setmana Santa. Servirà als homes de Francesc Almira per preparar el proper partit del dissabte 27 contra el rival més directe, l'Alpicat, segon classificat i a només 2 punts.

Les noies del Q2 Consultors, en canvi, sí que juguen aquest cap de setmana i ho faran demà dissabte a 2/4 de 7 de la tarda i al pavelló 1r d'Octubre de Balaguer. S'enfrontaran al Nou Esplugues, penúltim classificat de la categoria.

En tennis taula...

El Villart Logístic visita demà dissabte a les 4 de la tarda la pista del Rivas. Les balaguerines aniran a Madrid per competir amb un rival assequible, de la part mitja-baixa de la taula, i amb la necessitat d'aconseguir puntuar per fugir del descens de categoria en què es troba l'equip de Balaguer, a falta de 3 jornades pel final de lliga.

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar