El Club Voleibol Balaguer inicia la temporada 23/24 amb la incorporació de dos nous equips federats. També afrontant una semi professionalització amb un director esportiu per seguir creixent

Per Ràdio Balaguer
624 visites
C5548F75C3Eb1D4901749409Daccc431Entrenamentsvoleiboltemporada23242

El Club Voleibol Balaguer ha iniciat la temporada 2023-2024 amb il·lusió i novetats.

Ho ha fet amb 125 esportistes, un nombre similar al de la temporada passada. Per aquest motiu des de l'entitat s'ha optat per la incorporació de dos nous equips federats, l'infantil femení i el cadet femení.

Francesc Piqué, del Club Voleibol Balaguer, ha explicat a Ràdio Balaguer que el club ha fet per aquesta temporada una aposta molt clara per la semi professionalització. Ho ha fet incorporant un director esportiu, Oscar Rodríguez, que serà l'encarregat que la part esportiva continuï creixent.

D'aquesta manera, per aquesta temporada el club compta amb sis equips escolars i quatre equips federats. Els equips escolars competiran a la lliga escolar de la FCVB, mentre que els equips federats competiran a la lliga federada de la FCVB.

Els equips escolars són els següents: Benjamí escolar, Aleví escolar, Infantil escolar i Cadet escolar.

Els equips federats són els següents: Infantil femení federat, Cadet femení federat, Sènior femení federat, Sènior masculí federat.

Durant aquestes setmanes prèvies s'han realitzat entrenaments de cara a l'inici de temporada en les diferents lligues, que tindrà lloc aquest proper cap de setmana. El primer equip masculí, el sènior de tercera divisió, jugarà a la pista del Martorell. El femení sènior, de quarta divisió, visitarà la pista de l'Igualada. També iniciaran temporada els equips federats cadets i infantils.

Francesc Piqué diu que les aspiracions 'són molt humils', centrades sobretot en que els jugadors gaudeixin de l'experiència de competir en lligues federades amb altres jugadors d'igual nivell, sent alhora un referent per a les noves incorporacions a la base.

Piqué ha explicat que tot i que actualment tots els equips estan formalitzats, si hi ha alguna persona interessada en provar aquest esport, es pot posar en contacte amb el club.

El club es va crear per donar a conèixer aquest esport a la ciutat i comarca a més de transmetre uns valors. Es va crear l'any 2020 i gràcies al creixement ha passat a disposar de pistes d'entrenament al pavelló Inpacsa i a la pista esportiva de l'Escola Pia.

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar