El Comtat d'Urgell de futbol sala juga diumenge a Salou. A Primera Catalana el Comtat B rep al Fonollosa i el Balaguer Vedruna juga a La Seu. El Comtat femení juga dissabte a Reus

Per Ràdio Balaguer
303 visites
B21F2460F78Cb39F2Beed100436D299Bfutbolsalapilota

El Comtat d'Urgell de futbol sala juga la 26a jornada de la Tercera Nacional aquest diumenge a 2/4 d'1 del migdia a la pista del Salou. Els balaguerins, que estan en una situació complicada es trobaran amb el difícil repte de superar a casa al tercer classificat, que a més es troba en molt bona dinàmica.

A Primera Catalana les coses no seran més fàcils per als interessos balaguerins, El Comtat B rep dissabte a ¾ de 3 de la tarda al Fonollosa. Dos equips que estan en una zona mitja de certa tranquil·litat, tot i que els visitants tenen 13 punts més, en una categoria amb molta disparitat de resultats. L'altre equip balaguerí a la mateixa categoria és el Balaguer Vedruna, que és sisè i intentarà trencar la mala ratxa dels últims partits el dissabte, a les 8 del vespre, a la pista de l'Atlètic La Seu d'Urgell, el segon classificat.

Pel que fa al Comtat femení, al grup 3 de la Primera Divisió catalana, juga dissabte a les 8 del vespre a Reus. Les balaguerines segueixen lluitant per defensar la segona posició a 2 jornades del final, i ho faran a casa de les cueres.

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar